تک آردیج

کنارم توبنشین کمی قاصدک٬ بگویم غمم را همه تک به تک

تک آردیج

کنارم توبنشین کمی قاصدک٬ بگویم غمم را همه تک به تک

اهل دوزالم

اهل دوزالم

روزگارم بد نیست

خاطراتی دارم

                     خورده هوشی

                                                       سرسوزن عقلی

 

دوستانی بهتر از نرمی گل

و مامانی که زایید مرا

توی این خواب و خیال

لای حرفها ی  دلم

              من از انتهای قلبم خواهم گفت

                                               یک خدا دارم و بس

 

اهل دوزال هستم

پیشه ام وراجی ست

گاهگاهی دروغی می بافم

به لطافت لحاف کرسی

می فروشم به شما

                        تا که شاید

                                  دل تنهاییتان تازه شود

                                                      Mariya.duzali

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد