تک آردیج

کنارم توبنشین کمی قاصدک٬ بگویم غمم را همه تک به تک

تک آردیج

کنارم توبنشین کمی قاصدک٬ بگویم غمم را همه تک به تک

دلت بامنه(ازت دوزم)

ازم دوری اما دلت با منه

ازت دورم اما دلم روشنه

تو چشمای تو عکس چشمامه و

 تو چشمای من عکس چشمای تو

توی این لحظه هایی که دورم ازت،

همه خاطره هامونو خط به خط،

دوباره تو ذهنم نگاه می کنم

دارم اسمتو هی صدا می کنم

کی گفته از عشق ِ تو دست می کشم؟

دارم با خیالت نفس می کشم

                                                 محمد علیزاده     

 

ترانه ای از خواننده محبوبم محمد علیزاده.

جناب آقای علیزاده به این نحو می خواستم تشکر کنم از این ترانه خیلی زیباتون

سال قبل رو با ترانه ی شهربارانتون سپری کردیم که با عنوان هم صحبت تو این وبلاگ گذاشتمش زمستون امسالمونم با این آهنگ که تنها معنی لحظه ای از سکوتمونه رو پشت سر میذاریم. مرسی از صدای گرمتون مرسی که هستید

دعا می کنم تا اجابت بشه

دعا می کنم چون دلم روشنه

من از عشق بارون به دریا زدم

به بارون و به آسمون دعوتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد