تک آردیج

کنارم توبنشین کمی قاصدک٬ بگویم غمم را همه تک به تک

تک آردیج

کنارم توبنشین کمی قاصدک٬ بگویم غمم را همه تک به تک

دلم تنگته

با حس عجیبی با حال غریبی دلم تنگته

پر از عشق و عادت بدون حسادت دلم تنگته

گله بی گلایه بدون کنایه دلم تنگته

پر از فکر رنگی یجور قشنگی دلم تنگته

تو جایی که هیشکی واسه هیشکی نیست وهمه دل پریشن

دلم تنگه تنگه واسه خاطراتت که کهنه نمی شن

دلم تنگه تنگه برای یه لحظه با توبودن

یه شب شد هزار شب که خاموش و خوابن چراغای روشن

منه دل شکسته با این فکر خسته دلم تنگته

با چشمای نمناک, تر و ابری و پاک دلم تنگته

ببین که چه ساده بدون اراده دلم تنگته

مثله این ترانه چقد عاشقانه دلم تنگته


                                                       معین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد