تک آردیج

کنارم توبنشین کمی قاصدک٬ بگویم غمم را همه تک به تک

تک آردیج

کنارم توبنشین کمی قاصدک٬ بگویم غمم را همه تک به تک

تنها آرزو

شب شدو باز آرزو، خیاله تو زد به سرم

یه عمر من از عشقه تو، توکوچه ها در به درم

موند تو دلم یه بار بگی مثله منی عاشقی

اون خنده هات طرز نگات هدر نده به سادگی

آرزوم شده حالا یه شب بیای تو خوابم

حتی شده دروغ بگی در گوشم دوستت دارم

دستات آروم آروم روی موهام شونه کنی

سر روی شونم بذاری تو هم یه بار گریه کن

آرزومه آرزومه آرزومه آرزومه

***

چی می شه اگه یه بار بهم بگی ماله منی

چی می شه تو خلوتم بیای بهم سر بزنی

یه آرزو تو قلبمه  می خوام  فقط  با تو  باشم

اگه تو،یه خوابی واسم،ای کاش از این خواب پانشم

می ترسم از روزی که تو، دیگه نیای تو خوابم

خدا نیاره اون شبو که با یاد تو نخوابم

آرزومه آرزومه آرزومه آرزومه


غروب جمعه

انگار   بازهم   از گریه   لبریزم                                         دلتنگ از این حس غم انگیزم

این جمعه هم  رفت و  غریبونه                                       از  دوری  تو  اشک  می ریزم

 

مثل  صدای  نی  پر  از  بغضم                                          مثل  غروب   جمعه   دلگیرم

از چشمهای من چهره میپوشی                                      آخر  مگر  چه  بوده  تقصیرم

 

دلواپسم      دلشورتو      دارم                                          آیینه ی  چشمامو  تر کردی

با این   همه  تا  لحظه  مردن                                           چشم  انتظارم  تا  تو برگردی